'Gilda', un clàssic del cinema negre, es projectarà esta vesprada en la Casa Municipal de Cultura

Esta cita tindrà lloc a les 18.30. És una activitat organitzada per l'AC Nautilus juntament amb el departament de Cultura

Hui, dilluns, dia 27 de juny, a les 18.30 h a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt, l'Asociación Cultural Nautilus proposa una cita amb el cinema clàssic. Es projectarà un gran clàssic del cinema negre, la pel·lícula Gilda, dirigida en 1946 per Charles Vidor. En esta activitat col·labora el departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.

Gilda està ambientada en els anys de la Segona Guerra Mundial, a Buenos Aires. Ballin Mundson (George Macready) està al capdavant d'un casino, i el seu home de confiança és un jugador anomenat Johnny Farrell (Glenn Ford), al qual Mundson ha tret d'un problema. Un dia, a la tornada d'un viatge, Mundson es presenta a la seua casa amb una atractiva dona anomenada Gilda (Rita Hayworth), i de seguida s'establix una complicada relació entre Johnny i ella, una profunda mescla d'amor i odi que marcarà la vida dels tres protagonistes.