Sagunt reforça el seu posicionament industrial en la trobada “Future: Fast Forward – Acelera hacia la Electromovilidad”
L'esdeveniment és un dels referents en l'àmbit de la innovació industrial i la mobilitat elèctrica



L'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, ha destacat la importància del projecte d'ampliació de la Policia Local. “La nostra intenció és augmentar la dotació de Policia Local fins a un nivell que considerem adequat. Per a açò no solament estem ara amb esta incorporació de comissionats, sinó que també estem treballant en l'oferta pública d'ocupació que va destinada sobretot al cos de la Policia Local”.

El regidor de Policia Local, Enric Ariño, ha declarat que “Sagunt no té la plantilla mínima necessària” pel que per a cobrir els serveis en esdeveniments especials com les festes es recorria als efectius existents. “Açò estava produint una certa saturació dins de la plantilla” perquè eixos serveis es cobrixen com si foren hores extraordinàries.

Els huit efectius que s'han incorporat reforçaran la unitat de vigilància de la Policia Local, que presenta servei de dilluns a divendres en els torns de matí, vesprada i nit. “És la unitat d'atenció primera al ciutadà quan hi ha algun tipus de reclamació urgent”, ha explicat l'intendent general de la Policia Local de Sagunt, Rafael de Manuel.
L'esdeveniment és un dels referents en l'àmbit de la innovació industrial i la mobilitat elèctrica
Entre ells, la construcció de dos nous centres de primària i secundària i la rehabilitació integral del CIPFP Eduardo Merello
La programació té la XXIV Gala de l'Esport de Sagunt com a plat fort i acte de tancament