La influencer Macarena Gea ha visitat Sagunt este matí, junt a l'empresa Celia Peris Visitas Guiadas, per a promocionar en xarxes socials la targeta ValènciaON. Es tracta d'una iniciativa creada per l'Ajuntament de València, la Diputació i la Generalitat Valenciana, dins del Pla d'Estímul al Turisme de l'Activitat Turística afectada per la COVID-19. Amb esta targeta es proporciona una sèrie de descomptes i promocions en allotjaments, establiments culturals, restaurants, botigues, activitats turístiques, salut, bellesa i llocs d'oci.
Durant els mesos de novembre i desembre diferents
influencers han visitat municipis de València perquè, a través de les seues xarxes socials, la iniciativa arribe al major nombre de persones, fent ús d'esta targeta i animant-los a més a ser turistes de les diferents ciutats de València. Poden descarregar-se la targeta de manera gratuïta, els qui residisquen a la província de València, en la web
www.tarjetaonvalencia.com.
Des de la delegació de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt animen als establiments del municipi al fet que s'adherisquen a esta iniciativa. Per a això poden descarregar-se el formulari en la web
www.tarjetaonvalencia.com i rebran un codi QR que els identificarà com a establiment participant. Estos codis QRs només es poden visualitzar amb l'aplicació de la targeta.
Actualment, a Sagunt ja estan adherits el Restaurant Le Fou, La Llar dels Dèus, Bodegas Ferri, Hostal Teide i Celia Peris Visitas Guiadas, podent així gaudir de descomptes en els seus servicis.
