El 112 Comunitat Valencina ha publicat alerta taronja per forts vents a partir d'este moment
S'esperen vents generalitzats de component nord-oest que puntualment podrien arribar als 90 quilòmetres per hora

La regidoria de Joventut està impartint unes xarrades sobre l'ús de les tecnologies i internet amb l'objectiu de conscienciar l'alumnat d'un bon ús responsable de les seues xarxes, mòbils i internet. Estes xarrades, impartides per l'expert en seguretat i ciberassetjament, Jorge Bono, finalitzaran el pròxim 27 de març i van dirigides a 30 grups d'alumnes des de 1r d'ESO fins a 4t d'ESO (aproximadament un total de 750 alumnes) dels instituts María Moliner, Eduardo Merello, Camp de Morvedre, Jorge Juan, Jaume I i Clot del Moro
En concret, la primera de les xarrades que es presenta a l'alumnat ha sigut ‘Seguretat i privacitat en Xarxes Socials i les apps. Ciberbullying’. Esta xarrada informa a l'alumnat de la importància de llegir les clàusules de confidencialitat i privacitat que acceptem a l'hora de donar-nos d'alta en les xarxes socials o instal·lar apps en els nostres dispositius mòbils. Què passa amb allò que publiquem?, sabem qui ho veu? A més a més, l'objectiu és conscienciar de la importància de denunciar i informar a tutors i adults sobre els casos tant de bullying com de ciberbullying. Fer partícips de les conseqüències de compartir mitjançant les TIC el ciberbullying.

S'esperen vents generalitzats de component nord-oest que puntualment podrien arribar als 90 quilòmetres per hora
L'Arxiu Municipal ha aconseguit els plans que es conserven en els arxius del Service Historique de la Armée de Terre (SHAT)
El 100 % de la grava es dedicarà exclusivament a les platges del municipi, especialment per a la regeneració de Malva-rosa. S'ha acordat fer una reunió posterior per a abordar la construcció d'elements de retenció d'arena com a esculls submarins