Viu les Falles presenta la programació musical de les Falles al nucli històric de Sagunt
Quatre grans cites combinaran tradició, noves orquestres i propostes per al públic jove

La delegació de Cultura ha organitzat l'exposició ‘Manualitats Artesanals’ de Juan Amer, un home de 74 anys que ha fet de la seua afició un art en la fabricació de productes artesanals de fusta. La inauguració tindrà lloc el pròxim dijous 6 de febrer, a les 19.00 hores, en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt i l’exposició estarà oberta fins al 3 de març de dilluns a divendres, de 9 a 21 hores, de manera gratuïta.
En esta exposició el públic podrà gaudir de l'elaboració de camions fins a elements decoratius o joiers, en la qual Juan Amer ensenya les seues habilitats artístiques amb la fusta.
Quatre grans cites combinaran tradició, noves orquestres i propostes per al públic jove
El torneig es va disputar sota el format suís a nou rondes i l'esportista local va obtindre la victòria pel sistema de desempat en la ronda final
El Consell Escolar Municipal va sol·licitar esta mesura a la fi de gener, a proposta de la Federació Junta Fallera de Sagunt, i a canvi el curs acabarà un dia més tard