Sagunt presenta el programa de les festes patronals del nucli històric
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
Segons la proposta llegida pel regidor d'Iniciativa Porteña Juan Antonio Guillén, la delegació municipal estaria integrada per l'alcalde i els portaveus dels diferents grups polítics.
A més, i sense perjudici de l'anterior punt, la proposta demana sol·licitar una entrevista amb el president de la Generalitat i la consellera d'Habitatge, Obres Públiques i Vertebració del Territori, en els mateixos termes anunciats.
Donades les característiques del pla de rodalies del Ministeri de Foment, que pretén la renovació de les línies existents, però també la inversió en noves infraestructures, la moció defensa fermament que l'accés del tren de rodalies fins al Port de Sagunt ha de ser inclòs en eixe pla director que serà detallat en novembre d’enguany, segons paraules del ministre.
El pla anunciat, i segons paraules del ministre De la Serna, serà realista i no inclourà res que no es puga dur a terme. Referent a açò, la proposta destaca que el projecte de tren de rodalies fins al Port de Sagunt “és tan realista que la Generalitat Valenciana, a través de l'empresa pública d'enginyeria INECO, va realitzar un projecte on avalava la idoneïtat tècnica i financera d’esta infraestructura, a més que en el mateix projecte se certificava el dèficit d'infraestructures que presenta el Port de Sagunt”.
L'accés de rodalies fins al Port de Sagunt “només costaria 2,4 milions d'euros, segons una de les opcions contemplades en el projecte d’INECO, i donaria servei a 44.000 persones, per la qual cosa pensem que és perfectament possible incloure-ho en el pla director que el Ministeri anunciarà en novembre i dotat amb 800 milions d'euros”, diu la moció.
L'Ajuntament i l'AC Penyes de Festes Patronals de Sagunt han exposat les variades activitats i espectacles que es duran a terme durant el mes de juliol
Afirma que d'acord amb el que s'establix en l'Estatut d'Autonomia, l'ens públic ha d'exercir com a ferramenta per a la difusió i la normalització de la llengua pròpia
La Corporació Municipal ha aprovat una moció mitjançant la qual reafirma el seu suport a les persones que patixen Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA)