Exposicions, tallers, xarrades, documentals i llibres pel Dia Internacional de la Dona 2025 a Sagunt
La programació es prolongarà des de febrer fins a finals d'abril i tindrà el seu punt central en la manifestació del 8M
L'Ajuntament de Sagunt ha participat en la concentració en repulsa contra l'assassinat del jove de la Corunya Samuel que es va celebrar ahir dilluns, 5 de juliol, a les 20.00 hores. Membres de la Corporació Municipal, encapçalats per l'alcalde, Darío Moreno, es van concentrar davant la porta del Consistori per a mostrar la seua condemna, repulsa i rebuig davant este presumpte assassinat homòfob, així com per a guardar un minut de silenci.
En la concentració també han estat presents personal funcionarial, veïns i veïnes del municipi i col·lectius i associacions, com per exemple la Coordinadora Feminista del Camp de Morvedre i representants de les diferents associacions de dones.
Fent-se ressò del sentir i de les reivindicacions del col·lectiu LGTBIQ+, Raúl Palmero va manifestar ahir en l'acte que «el cas de Samuel no és un cas aïllat i des del col·lectiu demandem posar fi a la violència, per això som ací per a demanar justícia». A més, va reivindicar la «necessitat de lleis que garantisquen els nostres drets» i va explicar les diferents problemàtiques i necessitats que té el col·lectiu actualment.
La programació es prolongarà des de febrer fins a finals d'abril i tindrà el seu punt central en la manifestació del 8M
L'empresa Llop Proyectos Integrales SL obté la major puntuació per a resultar adjudicatària del contracte per un import de 3,9 milions d'euros
L'actuació està emmarcada en el Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació i finançada pels fons Next Generation de la Unió Europea