La Regidoria de Biblioteques amplia l'horari de les sales d'estudi de cara a l'època d'exàmens
Estos espais estaran oberts entre les 9 i l’1 de la matinada des de dilluns que ve 19 de maig fins el 26 de juny
Es tracta del premi a Millor Col·lecció d'Avantguarda en els Premis Fígaro i el premi Hair salon / Best color en els Booksy Live Awards
El perruquer del Port de Sagunt, José Moyano, ha guanyat el premi a Millor Col·lecció d'Avantguarda en els Premis Fígaro dedicats a la perruqueria creativa. La gala d'estos premis es va celebrar el passat 21 d'octubre a Madrid. Així mateix, també va obtindre el premi Hair salon / Best color en els premis Booksy Live Awards celebrats el 23 de novembre a Tenerife. Per estos premis, a més de la seua trajectòria, ha visitat hui l'Ajuntament de Sagunt on ha rebut un merescut reconeixement a la seua professionalitat.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha donat l'enhorabona al perruquer i li ha agraït que siga un referent per al gremi de perruquers i perruqueres de la nostra ciutat i de tots els comerciants en general: “Podem trobar diferents maneres de continuar aportant en positiu al municipi i a la seua oferta, i que tinguem un referent com tu a nivell artístic i d'innovació, és precisament alguna cosa que ens permet crear un relat i animar a la gent a perseguir l'anar més enllà”.
José Moyano ha expressat el seu agraïment “a totes les persones que m'envolten en el dia a dia, a la meua família, i gràcies a l'Ajuntament per tindre este detall amb l'art, amb la perruqueria, que per a nosaltres també és molt important”.
Per la seua banda, la regidora de Comerç i Mercats, Natalia Antonino, ha ressaltat la labor que fan veïns de la nostra ciutat en projectar el seu nom tant nacional com internacionalment: “Tota projecció que per a tu professionalment és un triomf, és un triomf també per a la nostra ciutat perquè ens ajudes a promocionar tot el que hi ha en ella. El teu nom és un nom d'ambaixador de la nostra ciutat”.
Estos espais estaran oberts entre les 9 i l’1 de la matinada des de dilluns que ve 19 de maig fins el 26 de juny
L'Ajuntament de Sagunt ha organitzat este projecte per a commemorar el XX aniversari del Dia Mundial contra la LGTBIQA+fòbia
Últimes conferències, recreacions i tallers d'una programació que contribuïx a la candidatura de Sagunt a ser Patrimoni de la Humanitat