Les festes patronals del Port de Sagunt comencen amb el tro d’avís i la xopà
La programació s'estendrà fins al dijous 15 d'agost amb musicals, concerts, orquestres i les tradicionals cucanyes
Para realizar la selección del exalumno se han de contar las notas de todos los institutos de la ciudad.
El regidor d'Educació, Raúl Palmero, i l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, han rebut esta vesprada en el saló de plens de l'Ajuntament els15 alumnes amb millors resultats en les Notes d'Accés a la Universitat (NAU) i els seus expedients, així com els 3, dos alumnes i una alumna, que tenen els millors expedients del Conservatori. També s'ha rebut l'alumnat d'Educació Primària de la generació 2021-2022, ja que no va poder fer-se en el seu moment a causa de la pandèmia.
Els guardonats per les seues notes en la NAU procedixen de l'IES María Moliner, de l'IES Clot del Moro, del CC Adventista, de l'IES Nº5 i de l'IES Camp de Morvedre. Per a realitzar la selecció de l'alumnat s'han tingut en compte les notes de tots els instituts de la ciutat. Una nota que s'obté, d'una banda, amb la mitjana dels dos cursos de batxiller i, per una altra, la nota que s'ha obtingut en l'EBAU, de manera que resulta representativa de tot un període.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha expressat: “No poseu cap tipus de límit als vostres somnis, perquè estem fent este reconeixement precisament per a això, perquè això també supose un extra de motivació, un extra de reconeixement per part de tot el municipi i que això també us servisca d'impuls per a les aventures que teniu per davant”.
El regidor d'Educació, Raúl Palmero, ha explicat: “Crec que és molt important fer referència a eixos alumnes, a eixa constància, a eixe treball i a eixa dedicació en els estudis”. Així mateix, el regidor ha afegit: “Crec que sou un exemple per a la ciutat, sou el futur de la nostra societat i sereu els pròxims enginyers, arquitectes, mestres o metges”.
Els millors expedients del Conservatori Joaquín Rodrigo de Sagunt han sigut per a una alumna amb especialitat de piano, un alumne amb especialitat de saxofon i un alumne amb especialitat en percussió, que també figura entre els guardonats per les seues notes en les NAU.
L'alumnat de Primària procedix del CEIP Victoria i Joaquín Rodrigo, del CEIP Vilamar, del centre privat Sant Pere Apòstol, del CEIP Ausiàs March, del CEIP Cronista Chabret, del CEIP José Romeu, del CEIP Villar Palasí, del centre privat Sant Vicent Ferrer, del CEIP Cervantes, del CEIP María Yocasta, del CEIP Mediterrani, del CEIP Nuestra Señora de Begoña i del CEIP Professor Tierno Galván.
La programació s'estendrà fins al dijous 15 d'agost amb musicals, concerts, orquestres i les tradicionals cucanyes
La iniciativa es va celebrar el passat cap de setmana a la plaça de la Concòrdia del Port de Sagunt sota la direcció d'Ana Lola Cosín
Esta formació xinesa visita el Teatre Romà amb un programa doble que reunix peces del seu treball Numerical Series El programa Off Romà acull el 5 d'agost un ritual escènic inspirat en el misticisme sufí a càrrec de Versonautas