El 112 Comunitat Valenciana eleva l'alerta per pluges a nivell roig
L'Ajuntament de Sagunt suspén totes les activitats municipals i demana a la ciutadania extremar precaucions

L'Ajuntament de Sagunt ha decidit tancar els parcs infantils i els biosaludables per a majors a causa de l'actual situació derivada de la Covid19.
La mesura va entrar en vigor dimarts passat, 5 de gener, i està causada per l'elevat nombre d'incidències acumulades en la nostra localitat.
Cal recordar que el 13 de març del passat any ja va tindre lloc el tancament de parcs infantils i biosaludables. Una mesura que va durar fins al passat 22 de juny quan van ser reoberts amb una sèrie de recomanacions que s'havien de tindre en compte per a l'ús dels parcs infantils recreatius i de tercera edat.
L'Ajuntament de Sagunt suspén totes les activitats municipals i demana a la ciutadania extremar precaucions
L'alerta comença demà, diumenge 14 de desembre, a les 8 hores i estarà activa fins dilluns que ve a les 5 hores
Es distribuiran 5.000 cartes perquè els més xicotets puguen enviar-li-les als Reis d'Orient