El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
La regidoria d'Indústria promou una sèrie de visites per a enfortir les relacions amb el teixit industrial del municipi

Amb l'objectiu d'abordar la situació del teixit industrial del municipi i enfortir les relacions entre el sector públic i el privat, la regidoria d'Indústria de l'Ajuntament de Sagunt està duent a terme una sèrie de visites a diverses empreses del municipi. Hui, l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i el regidor d'Indústria, Antonio Iborra, han acudit a la històrica Hierros de Levante, especialitzada en productes siderúrgics laminats.
El primer edil, acompanyat per Iborra, ha visitat les instal·lacions, situades en l'accés a la IV Planta Siderúrgica, i ha conegut el projecte d'expansió de l'empresa. La planta, inaugurada en el 1970, s'integra per 10 naus i compta amb 100 persones ocupades.
Moreno ha posat en valor l'aposta per l'ocupació d'una empresa «que té voluntat de continuar creixent en el nostre municipi. Hierros de Levante, com moltes altres empreses a la nostra ciutat, té un impacte directe en l'avanç del nostre municipi i és fonamental en la creació d'ocupació per a les nostres veïnes i veïns. Des de l'Ajuntament, considerem imprescindible mantindre una relació fluida amb el nostre teixit empresarial i treballar conjuntament en benefici de la ciutadania», ha manifestat Moreno.
L'alcalde, que ha agraït la visita al director general de l'empresa, Rafael Mustienes, ha assegurat: «Seguirem avant, treballant junts i donant seguretat jurídica perquè continueu creixent i el municipi amb la vostra empresa».

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+