Els municipis del Camp de Morvedre suspenen les classes preventivament per a demà, dimarts 29 d'abril
Seguint indicacions del Govern d'Espanya, el grup de treball d'Emergències comarcal determina la suspensió de l'activitat lectiva
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, s'ha reunit hui amb alguns dels membres del col·lectiu Voluntaris pel Patrimoni i ha visitat el Castell de Sagunt per a comprovar les labors que esta associació ha dut a terme en les seues tasques de neteja. En esta visita també ha estat present el regidor de l'Equip de Govern, Quico Fernández. L'últim dels treballs que els i les voluntàries han realitzat ha sigut en la Plaça dels Estudiants, la qual van acabar de condicionar i netejar en profunditat recentment.
En este sentit, Darío Moreno ha mostrat el seu suport a l'associació per realitzar desinteressadament labors de neteja en un espai tan emblemàtic de la ciutat, com és el Castell, i ha explicat que, davant l'abandó de les administracions que són competents per a actuar al Castell, «va haver-hi ja fa uns anys un moviment ciutadà de voluntariat per a poder dur a terme estes labors de manteniment que considerem bàsiques, absolutament el mínim que s'hauria d'estar fent hui dia al Castell». A més, el president de l'associació de voluntariat, Ismael Rodrigo, junt a algunes de les persones voluntàries, també han mostrat a l'alcalde i al regidor el seu pròxim projecte, que serà la Plaça d'Almenara.
Després de conéixer l'àmbit d'actuació de les labors que ha estat duent a terme el col·lectiu Voluntaris pel Patrimoni, Darío Moreno ha assegurat que «ficarem pressió a Conselleria perquè els done el vistiplau i puguen continuar actuant i, per part de l'Ajuntament, continuaran rebent suport». En este sentit, l'alcalde ha comentat que des del consistori es tractaran d'accelerar els tràmits respecte a la subvenció que l'associació té pendent i que «farem tot el que siga a la nostra mà perquè este grup ciutadà trobe facilitats per part nostra respecte al treball que duen a terme en un monument que entenem que fa massa temps que es troba en estat d'abandó i deixadesa».
L'alcalde ha assegurat que, des de l'Ajuntament de Sagunt, continuaran pressionant a l'administració del Govern central, que és principalment l'administració competent en este cas, com també a Conselleria, que també té algunes competències respecte a la gestió ordinària d'este espai. «Continuarem pressionant perquè es facen les inversions i es pose realment al Castell de Sagunt on es mereix. Estem parlant d'un monument únic a Espanya i que, lamentablement, quan vénen els nostres turistes el veuen en un estat imperdonable per a una ciutat com la nostra. No recularem la pressió política fins que obtinguem algun tipus de solució», ha anunciat Darío Moreno.
Seguint indicacions del Govern d'Espanya, el grup de treball d'Emergències comarcal determina la suspensió de l'activitat lectiva
Totes dos equips base van aportar esportistes a les seleccions autonòmiques per al campionat estatal i a més les cadets del BM Morvedre es van proclamar campiones de la Minicopa de la Reina
Esta iniciativa impulsada per l'àrea de Serveis Socials començarà el 29 d'abril a Sagunt i el 30 d'abril al Port de Sagunt