Sagunt es reunix amb la Direcció General d'Infraestructures Educatives per a abordar diversos temes
Entre ells, la construcció de dos nous centres de primària i secundària i la rehabilitació integral del CIPFP Eduardo Merello

L'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, i el regidor de Cooperació Internacional, Guillermo Sampedro, han mantingut una reunió amb representants d'una cooperativa cacaotera de República Dominicana.
La cooperativa, Conacado, té com a missió millorar els ingressos i la qualitat de vida dels productors i productores de cacau i les seues famílies mitjançant el recolçament en el maneig sostenible de les seues finques, la millora de la qualitat dels seus productes, la comercialització eficient de les seues collites, l'enfortiment gremial i empresarial de les seues organitzacions i el desenvolupament integral de les comunitats en les quals habiten.
L'Ajuntament de Sagunt col·labora amb este projecte i forma part del Consell Cacau Morvedre, on estan representades diferents associacions i entitats de la comarca.
Entre ells, la construcció de dos nous centres de primària i secundària i la rehabilitació integral del CIPFP Eduardo Merello
La programació té la XXIV Gala de l'Esport de Sagunt com a plat fort i acte de tancament
L'eixida neutralitzada de la desena edició d'esta prova esportiva està programada per a les 11 hores en l'avinguda Mediterrani