Les festes patronals del Port de Sagunt comencen amb el tro d’avís i la xopà
La programació s'estendrà fins al dijous 15 d'agost amb musicals, concerts, orquestres i les tradicionals cucanyes
També s'han designat les tinències d'Alcaldia del Port de Sagunt, Almardà i Baladre
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha delegat per resolució d'Alcaldia, les diferents regidories per a la legislatura 2023-2027. Les delegacions especials per a comeses específiques conferides comprenen la facultat de direcció interna i gestió de l'àrea en general, o del servei de què es tracte respectivament.
Així mateix, en cas d'absència, vacant, malaltia o qualsevol altre impediment dels regidors i regidores delegats, l'alcalde assumirà, directament i automàticament les competències delegades, com a titular de la competència originària.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, s'ha referit a la distribució de les delegacions: «El que s'ha buscat és conjugar aquells àmbits en els quals potser ja hi havia hagut experiència prèvia, i també el que els regidors i regidores ens han transmés, que eren les seues prioritats a l'hora de poder gestionar. També hi ha hagut una mica de treball de reubicació de determinades àrees perquè tinguen el mateix punt de vista, econòmic, social, urbà».
Roberto Rovira ha manifestat sobre este tema: «En relació amb el repartiment de regidories, el que ha prevalgut ha sigut el treball que hem desenvolupat durant els últims huit anys, així com buscar el perfil on es pot estar més còmode i on podem aportar més». Així mateix, ha conclòs: «En eixe sentit sí que estem contents, fonamentalment amb el programa i amb el treball que podem desenvolupar dins de les delegacions».
Darío Moreno Lerga gestiona Alcaldia, Igualtat i el Gabinet de Comunicació.
María José Carrera Garriga és la responsable de les regidories de Personal i Règim Interior, Policia Local, Transparència i Patrimoni Municipal.
Javier Raro Gualda gestiona les regidories d'Urbanisme, Activitats, Mobilitat Urbana, Manteniment, Aigües (Aigües de Sagunt) i Contractació i Inversions.
Nuria Afra Carbó Dolz gestiona les regidories de Serveis Socials, Majors i Habitatge. A més, és tinenta d'alcalde d'Almardà.
Raúl Palmero Plumed està al capdavant de les regidories d'Educació, Universitat Popular, Promoció Econòmica, Polítiques LGTBIQ+ i Protecció Civil. També és tinent d'alcalde de Baladre.
Ana María Quesada Arias gestiona les regidories de Servei d'Atenció i Informació Ciutadana (SAIC) i Serveis Generals, Arxiu Municipal, Cultura i Consell Local Agrari.
Jorge Vidal Miguel és responsable de les regidories de Medi Ambient i Transició Energètica i delegat de la Societat Anònima de Gestió (SAG).
Natalia Antonino Soria gestiona les regidories de Comerç i Mercats, Turisme i Consum, així com l'Estratègia de Desenvolupament Urbà Sostenible i Integrat (EDUSI).
Francisco Javier Timón Saura està al capdavant de les regidories d'Activitat Física, Salut i Esports, Sanitat, Cementeris, Benestar Animal i Salut Laboral.
Patricia Sánchez Mínguez gestiona les regidories de Festes i Cultura Popular, Agermanament, Promoció del Valencià i Patrimoni Cultural i Industrial, així com la competència municipal relacionada amb la Fundació de la Comunitat Valenciana de Patrimoni Industrial i Memòria Obrera del Port de Sagunt.
Antonio Iborra Torres gestiona les regidories d'Hisenda, que inclou Intervenció, Oficina pressupostària, Tresoreria, Recaptació i Gestió Tributària; d'Indústria, Noves Tecnologies i Universitat, Ciència i Innovació.
María Rubio Marcos és responsable de les regidories de Participació Ciutadana, Cooperació i Agenda 2030.
Roberto Rovira Puente està al capdavant de les regidories de Platges, Joventut i Infància, Memòria Democràtica i Biblioteques. A més, serà tinent d'alcalde del Port de Sagunt.
La programació s'estendrà fins al dijous 15 d'agost amb musicals, concerts, orquestres i les tradicionals cucanyes
La iniciativa es va celebrar el passat cap de setmana a la plaça de la Concòrdia del Port de Sagunt sota la direcció d'Ana Lola Cosín
Esta formació xinesa visita el Teatre Romà amb un programa doble que reunix peces del seu treball Numerical Series El programa Off Romà acull el 5 d'agost un ritual escènic inspirat en el misticisme sufí a càrrec de Versonautas