Una delegació de l'Ajuntament de Sagunt visita la ciutat agermanada de Cecina
L'alcalde de Sagunt i les regidores María José Carrera i Nuria Carbó han viatjat a esta localitat italiana junt a la FJFS
Els 3 cursos de formació actoral actuaran durant el mes de juny
L'Escola Municipal de Teatre del Campus Obert a la Ciutadania amb la col·laboració de la regidoria de Joventut, celebrarà este juny el final dels seus cursos de formació actoral acostant els beneficis d'esta disciplina artística a tota la ciutadania amb tres representacions teatrals.
Els dies 10 i 11 de juny, a les 19 hores el 3r curs de formació actoral representarà El guió a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt. Esta obra és una adaptació de Sergi Juesas de l'obra Morir o no de Sergi Belbel.
El 17 i 18 de juny serà el torn del 2n curs, el 17 serà a les 20 hores i el 18 a les 19 h. En esta ocasió representaran escenes de La puta respetuosa de Jean-Paul Sartre, en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt.
Finalment, el 1r curs de l'Escola Municipal de Teatre actuarà el 27 i 28 de juny a les 20 hores en la seu de l'Escola Municipal de Teatre, annexa a la Casa Municipal de Cultura. Esta vegada, els alumnes faran exercicis de tècniques d'improvisació davall el títol Yo Absurdo.
L'alcalde de Sagunt i les regidores María José Carrera i Nuria Carbó han viatjat a esta localitat italiana junt a la FJFS
A mode de celebració s'organitzaran activitats artístiques com ara exposicions, conferències, actuacions de carrer o lectures dramatitzades, entre altres
En total, s'han executat més de 40 intervencions en 13 instal·lacions escolars, mancant una inversió addicional de 94.000 euros entre setembre i desembre