Lluís Homar interpreta Adriano de Marguerite Yourcenar al Teatre Romà de Sagunt a Escena
L'actor català es fica en la pell del mandatari en les seues hores de major reflexió i soledat
Esta presentació literària es durà a terme el dijous 4 de juliol a les 19 hores al Centre Cultural Mario Monreal
La programació de la delegació de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt porta al Centre Cultural Mario Monreal la presentació del llibre Sin piedad, de Miguel Roth. Este acte literari es desenvoluparà el dijous 4 de juliol a partir de les 19 hores i l'entrada és lliure fins a completar l'aforament.
Miguel Roth fa periodisme narratiu i és visual storyteller. Està especialitzat en fotoperiodisme i cobertura de crisi, conflictes, migració, desastres i respostes humanitàries. A més, és editor i fundador d'Angular i coordina el Festival Internacional de Cinema Documental #PampaDocFest.
Sin piedad és un llibre de no-ficció; un conjunt d'històries i retrats que componen un mapa de la Sud-amèrica íntima, aquella que no sol aparéixer en les postals turístiques. Són cròniques d'un viatge major que va forjar algunes preguntes insistents sobre la caritat, la fe, la bondat i la compassió, entre altres coses.
L'actor català es fica en la pell del mandatari en les seues hores de major reflexió i soledat
La jornada festiva, que ha reunit milers de veïns i veïnes, ha començat amb la Travessia Nadant i també s'han celebrat la prova del pal greixat i el llançament de pilotes
L'atleta saguntina va aconseguir el segon lloc en la categoria Màster 40 de la prova de Pujada Vertical del Campionat d'Espanya de Trail Running i el bronze en la categoria Màster 40 del Campionat d'Espanya de Carreres de Muntanya