Silenci a les portes dels edificis municipals pel presumpte assassinat masclista perpetrat a Madrid
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna

L'estrena mundial de 'La Brecha' clausura Sagunt a Escena 2017. Este pròxim diumenge 3 de setembre, a les 22.30 hores, el Teatre Romà acollirà l'última representació del festival amb l'estrena d'esta òpera.
Jacques Alphonse De Zeegant estrena mundialment La Brecha, amb llibret de Marguerite de Werszowec Rey i la Hulencourt Symphony Orchestra & Choir seran els encarregats d'interpretar-la. L’orquestra està dirigida per Palmo Venneri, el director del Cor és Francesc Gamón i la direcció escénica i d’escenografia a càrrec de Paco Azorín.
'La Brecha' és una òpera on se sobreposen els plans de la terra i el cel, de la justícia humana i del cel, on es creuen els cors dels vius i els de els 8 serafins. L'obra pot ser interpretada com una al·legoria, com un mite, un conte o una llegenda universal, ja que l'acció no se situa en un context ni en un lloc específics. 'La Brecha' desenvolupa el tema de l'amor que triomfa enfront del mal, tal com han volgut la seua autora i el seu compositor.
A l'hora d'escriure este llibret, Marguerite de Werszowec Rey ha tingut en compte les expectatives del compositor i la seua sensibilitat musical, el talent descriptiu dels seus sentiments, la seua capacitat evocadora dels ambients i de les tonalitats, i el virtuosisme de les veus dels cors, que troben ací el seu ple potencial en la fusió o el joc de la resposta entre el cel i la terra.
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
Serà a les 17 hores i la ciutadania podrà seguir-lo en directe a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial
La jornada es durà a terme el dimecres 3 de desembre a la plaça de la Moreria de Sagunt a partir de les 10.30 hores