L’obra de teatre 'Cautivas' traslladarà al públic al Hollywood dels anys 50

L'obra es representarà el dia 15 de maig a les 19.00h en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt, i les entrades són gratuïtes amb reserva
L’Àrea d'Igualtat de l'Ajuntament de Sagunt ha programat una obra de teatre titulada Cautivas. L'obra estava inclosa dins del marc d'activitats del 8 de març, però a causa de la situació de pandèmia no s'havia pogut oferir fins ara.

 

L'obra, dirigida per María Jesús Suárez Corresa, i l'autor de la qual és Ismael Bereje, tracta sobre un elenc d'actrius al Hollywood dels anys 50, que es reuneixen per a la lectura d'un nou projecte teatral anomenat Cautivas. Algunes són velles glòries; unes altres es troben en la cúspide de la seua carrera i per a unes poques, és la seua primera oportunitat. El que era una simple cita de treball es transformarà en una divertida i frenètica oportunitat que canviarà la seua carrera per sempre. La producció, així com l'escenografia, estan a càrrec de Camí de Nora.

 

s és una obra metateatral que amaga una realitat d'abusos, assetjaments i sotmetiments de les dones que en aquella època daurada del cinema americà subjeia. El moviment Me Too ha revelat aquest món ocult que continua perdurant fins hui. Es tracta doncs d'un homenatge a les dones que van lluitar i a aquelles que continuen lluitant per la igualtat en aquest sector.

 

La representació tindrà lloc en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt el dia 15 de maig a les 19.00h. Les entrades són gratuïtes i es poden reservar en el següent enllaç.​

C_Cartel.jpg