![](/media/ljfmas2t/10a.jpg)
La regidoria d'Igualtat de l'Ajuntament de Sagunt, a petició de les mateixes actrius i a conseqüència de la COVID19, ha suspés l'obra de teatre
Llueve dentro de mí que s'anava a realitzar demà, dijous 19 de novembre, de manera presencial al Centre Cultural Mario Monreal. No obstant això, esta obra sí que podrà veure's en línia a través de la plataforma Youtube. El vídeo de la representació, la direcció i la dramatúrgia de la qual està a càrrec de Mariola Ponce, s'emetrà demà a partir de les 19 hores a través del següent enllaç:
https://www.youtube.com/channel/UCmUaqnnL6f-9aCYn_XEMVFA
Esta activitat està organitzada per les regidories d'Igualtat i Serveis Socials, i està emmarcada en el programa d'actes programats amb motiu del 25 de Novembre, Dia Internacional contra la Violència de Gènere.
L'obra Llueve dentro de mí acosta l'espectador a les heroïnes de les tragèdies clàssiques i a les poetesses gitanes que han deixat escrita l'obra, dones que no volen romandre en l'ombra dels grans herois, paraules de dones que volen ser escoltades. La representació aborda dos cultures entrellaçades, dos mirades que es troben, fent un viatge per la cultura gitana i la clàssica i recreant les diferents etapes de la vida d'una dona en cada cas. Les arrels culturals s'unixen per a compartir emocions i descobrir que hi ha sentiments que són universals, i que reforcen les dones més enllà del col·lectiu en el qual se les reconega.