Les festes patronals del Port de Sagunt comencen amb el tro d’avís i la xopà
La programació s'estendrà fins al dijous 15 d'agost amb musicals, concerts, orquestres i les tradicionals cucanyes
Els treballs de buidatge i comprovació freàtica del canal de Ciudadmar han finalitzat. Segons l'empresa responsable dels treballs, després del buidatge va començar a brollar aigua pels laterals est i nord del canal, plenant-lo a un ritme de 10 centímetres d’altura per hora aproximadament, la qual cosa ratifica que l'origen de l'aigua és el nivell freàtic.
Açò ho corrobora la comprovació d'estanqueïtat en el tram de pluvials inspeccionat prèviament amb càmeres de televisió. A més, fotografies preses el dia de la prova mostren la presència de peixos, la qual cosa prova que l'origen de l'aigua no és en cap cas fecal.
La programació s'estendrà fins al dijous 15 d'agost amb musicals, concerts, orquestres i les tradicionals cucanyes
La iniciativa es va celebrar el passat cap de setmana a la plaça de la Concòrdia del Port de Sagunt sota la direcció d'Ana Lola Cosín
Esta formació xinesa visita el Teatre Romà amb un programa doble que reunix peces del seu treball Numerical Series El programa Off Romà acull el 5 d'agost un ritual escènic inspirat en el misticisme sufí a càrrec de Versonautas