Sagunt concedix llicències per a 1.200 habitatges en el que va de 2026
La recaptació de l’ICIO aconseguix els 4,8 milions d'euros fins a setembre i supera ja la de qualsevol exercici complet dels últims tres anys
Este dissabte a les 20 hores tindrà lloc el Concert de la Porga 2017, interpretat per
l´ Orquestra Lira Saguntina a l'Auditori Joaquín Rodrigo. El concert serà dirigit per Pere Molina González i comptarà amb la participació de la solista Mirna Alicia Reyes, ambaixadora de la Universidad Autónoma de Tamaulipas a Europa. L'entrada serà gratuïta amb aforament limitat.
Entre les peces que sonaran destaca l'Obertura en estil italià D. 590, de Schubert; el Concert per a violí i orquestra núm. 1 en Sol menor Op.26, de Bruch, i extractes de les Suites núm. 1 i 2 de l'òpera Carmen, de Bizet.
La solista ha afirmat que hi ha molt de talent açí, a València, que és un bon lloc per a realitzar projectes musicals, i que a més en la nostra comunitat, els músics són disciplinats, talentosos i amigables, una combinació idèntica a la dels artistes Mexicans, i que valora molt positivament.
L'artista també parla del treball d'este dissabte com una peça “molt bona, que transmet bona energia i actitud”. A més, ha reconegut que aprofitarà la seua estada a Sagunt per a visitar la ciutat el màxim possible.
D'altra banda, el regidor de Cultura, José Manuel Tarazona, va declarar que “un dels objectius de l'Ajuntament i la regidoria de Cultura és ajudar en tot moment que les nostres associacions musicals i les bandes de música i orquestres, que també estan en l'associació musical, milloren dia a dia i tinguen més reconeixement públic. Això és molt positiu per a la ciutat perquè estem perquè Sagunt estiga cada dia més dinamitzada culturalment. Estes possibilitats ens obrin molt al món de la cultura per a traure a solistes com ella, que vénen de països com en este cas Mèxic.”
kFinal
ment el director de l'orquestra, Pere Molina González, ha animat els músics professionals del nostre municipi a col·laborar juntament amb altres solistes internacionals, com és el cas de Mirna Alicia Reyes, per a pròxims projectes.

La recaptació de l’ICIO aconseguix els 4,8 milions d'euros fins a setembre i supera ja la de qualsevol exercici complet dels últims tres anys
La sessió plenària de l'Ajuntament de Sagunt està convocada a les 17 hores
La proposta de sensibilització està finançada per la Conselleria de Sanitat i consta de dos sessions (29 d'octubre i 19 de novembre)