El 112 Comunitat Valencina ha publicat alerta taronja per forts vents a partir d'este moment
S'esperen vents generalitzats de component nord-oest que puntualment podrien arribar als 90 quilòmetres per hora

L'obra La Bolcheviqui del Carme, interpretada per la companyia teatral El Molí, arriba al Centre Cultural Mario Monreal este dissabte a les 20 hores. És una obra en valencià, dirigida a tots els públics, de 90 minuts de durada i amb un preu d'entrada de 4 euros.
L’Associació Memòria Històrica de Quart de les Valls presenta este sainet junt amb actors i actrius dels grups teatrals de l’Associació Cultural el Codoval de Quart de les Valls, el Rif-Teatre de Benifairó de les Valls i Pezenelagua de Sagunt.
S'esperen vents generalitzats de component nord-oest que puntualment podrien arribar als 90 quilòmetres per hora
L'Arxiu Municipal ha aconseguit els plans que es conserven en els arxius del Service Historique de la Armée de Terre (SHAT)
El 100 % de la grava es dedicarà exclusivament a les platges del municipi, especialment per a la regeneració de Malva-rosa. S'ha acordat fer una reunió posterior per a abordar la construcció d'elements de retenció d'arena com a esculls submarins