Sagunt dona la benvinguda a la II Setmana de la Ciència traient la divulgació al carrer
La jornada Ciència al carrer reunix este dissabte en el pantalà a experts i ciutadania amb estands, xarrades, exhibicions i panells informatius
Estarà oberta al públic des d'este dimecres, fins al dia 28 d'octubre
Dins de l'agenda cultural de tardor del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt, s'emmarca l'exposició de quadres del “I Concurso de pintura del Patrimonio Industrial Puerto Sagunto”, organitzat per Iniciativa Porteña.
L’exposició té com a temàtica el patrimoni industrial, el conjunt de restes que componen la cultura industrial i que per tant posseïxen un valor històric, arquitectònic, tecnològic i per descomptat social.
La inauguració tindrà lloc este dimecres, 5 d'octubre, a les 19 h a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt. Així mateix, l'exposició es podrà visitar de dilluns a divendres, de 10 a 13 h i de 16 a 21 h., fins al 28 d'octubre.
La jornada Ciència al carrer reunix este dissabte en el pantalà a experts i ciutadania amb estands, xarrades, exhibicions i panells informatius
Es tracta d'unes obres amb un import de licitació de més de 340.000 euros (IVA inclòs)
Cecilia Rodrigo, filla del mestre Rodrigo, impartirà hui la conferència “Joaquín Rodrigo, un insigne compositor valencià”