La plaça Major albergarà la XXIII representació de la Passió en Viu
L'obra es representa ininterrompudament des de l'any 2004

La Colla Verda i Acció Ecologista-Agró preparen el nou programa d'activitats per a 2017. El nou calendari comptarà amb les propostes i recomanacions de la gent que vulga participar.
Dissabte que ve 3 de desembre en La Casa Peña, la Colla Verda convida a tots i a totes a participar en aquesta proposta. La cita serà a les 10:30 hores que donarà començament amb una xarrada sobre els espais naturals de Sagunt. A les 11:30 hi haurà un taller de participació per a preparar i dissenyar entre tots el calendari d'activitats de 2017. Per a finalitzar el matí, hi haurà un aperitiu musical amb Som d’Ací i un tast de cerveses artesanals Murbitter.
De cara al pròxim curs, volen convocar una visita per a conèixer i analitzar a fons cada espai natural i els problemes que pateix, per a després, realitzar un voluntariat i millorar el seu estat de conservació.
Per a qualsevol dubte o més informació es pot enviar un correu electrònic a agromorvedre@gmail.com o en el telèfon 687335095.
L'obra es representa ininterrompudament des de l'any 2004
L'actuació ha permés millorar l'accessibilitat, redistribuir espais i reforçar els servicis policials
En la trobada mantinguda s'ha abordat el treball conjunt amb l'Agència de Col·locació i el Pacte Comarcal per a millorar les oportunitats de veïns i veïnes