Progressen els treballs de rehabilitació de l'antic Economat d'AHM per a convertir-lo en CEAM i centre de dia
La Generalitat invertix 5,25 milions d'euros en l'edifici, que reforçarà la xarxa de servicis socials
Serà a partir de les 17.00 hores i la ciutadania podrà participar-hi presencialment des de les 19.00 hores en l'apartat de precs i preguntes

L'Ajuntament de Sagunt celebrarà este dijous 24, a partir de les 17.00 hores, el Ple Ordinari de la Corporació Municipal corresponent al mes de novembre i es desenvoluparà, com ja és habitual, de manera presencial.
La sessió es retransmetrà en directe pel Gabinet de Comunicació, de manera que la ciutadania, els mitjans de comunicació i les persones interessades la podran seguir a través del canal de YouTube del Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament i en les xarxes socials del Gabinet: Facebook i Twitter.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, presidirà el Ple i la ciutadania podrà intervindre en el torn de Precs i preguntes des de les 19.00 hores, aproximadament, de manera presencial. L'ordre del dia de la sessió plenària serà el següent:
ORDRE DIA SESSIÓ ORDINÀRIA PLE CORPORACIÓ DIA VINT-I-QUATRE DE NOVEMBRE DE DOS MIL VINT-I-DOS
PART PRIMERA: PART RESOLUTÒRIA
SECRETARÍA GENERAL
IGUALTAT
CONSELL DE MAJORS
MEDI AMBIENT
TURISME
SECRETARIA GENERAL
SEGONA PART: CONTROL I FISCALITZACIÓ DE L’ACCIÓ DE GOVERN LOCAL
SECRETARÍA GENERAL
OFICINA PRESSUPOSTÀRIA
INTERVENCIÓ
PRECS I PREGUNTES
La Generalitat invertix 5,25 milions d'euros en l'edifici, que reforçarà la xarxa de servicis socials
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci enfront de l'Ajuntament
El consistori busca incentivar el mercat amb solucions complementàries al recàrrec de l'IBI per a habitatges buits fora del mercat o el control de pràctiques especulatives per part de grans tenidors