Ix a licitació la realització de dos escultures que evoquen la formació professional de l'antiga fàbrica siderúrgica
Es tracta d'un grup escultòric format per un mestre i un aprenent i l'antic edifici de la Escuela de Aprendices
Serà a partir de les 17.00 hores i la ciutadania podrà participar-hi presencialment a partir de les 19.00 hores en l'apartat de precs i preguntes
L'Ajuntament de Sagunt celebrarà este dijous 30 de juny, a partir de les 17.00 hores, el Ple Ordinari de la Corporació Municipal i es desenvoluparà de manera presencial, com ja és habitual.
La sessió serà transmesa en directe pel Gabinet de Comunicació, de manera que la ciutadania, els mitjans de comunicació i les persones interessades la podran seguir a través del canal de YouTube del Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament i en les xarxes socials del gabinet: Facebook i Twitter.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, presidirà el Ple i la ciutadania podrà intervindre en el torn de Precs i preguntes a partir de les 19.00 hores, aproximadament, de manera presencial.
L'ordre del dia de la sessió plenària serà el següent:
ORDRE DIA SESSIÓ ORDINÀRIA PLE CORPORACIÓ DIA TRENTA DE JUNY DE DOS MIL VINT-I-DOS
PART PRIMERA: PART RESOLUTÒRIA.
SECRETARIA GENERAL
TURISME
POLICIA LOCAL
TRÀNSIT
CONSELL ECONÒMIC I SOCIAL
RECURSOS HUMANS
OFICINA PRESSUPOSTÀRIA
SECRETARIA
SEGONA PART: CONTROL I FISCALITZACIÓ DE L’ACCIÓ DE GOVERN LOCAL.
SECRETARIA GENERAL
PRECS I PREGUNTES

Es tracta d'un grup escultòric format per un mestre i un aprenent i l'antic edifici de la Escuela de Aprendices
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'Ajuntament invertix 55.165 euros (IVA inclòs) a través de la SAG per a renovar i ampliar el número d'estos elements decoratius verds