El 112 Comunitat Valenciana decreta alerta taronja per precipitacions intenses i tempestes
L'alerta comença demà, diumenge 28 de desembre, a les 7 hores i estarà activa fins les 23.59 hores
El Patronat de la Fundació de la Comunitat Valenciana de Patrimoni Industrial de Sagunt ha acordat, en la seua reunió del passat dijous, iniciar el procés per a cobrir el lloc de gerent mitjançant una convocatòria oberta a totes les persones que complisquen els requisits per a esta responsabilitat.Entre els requisits per a aspirar al càrrec es troben estar en possessió d'una titulació universitària de grau superior, tindre experiència en la gestió d'entitats culturals i associatives i el coneixement de les llengües valenciana i castellana. També es valoraran els coneixements de la història industrial i del moviment obrer a Sagunt, així com del patrimoni industrial en general.
Les bases estan publicades al complet en www.fcvsagunto.wordpress.com. Les persones que desitgen participar en esta convocatòria hauran de presentar la seua sol·licitud mitjançant l'enviament d'un correu a fcvgerent@gmail.com. El termini de finalitzarà el 15 de maig de 2018.
L'alerta comença demà, diumenge 28 de desembre, a les 7 hores i estarà activa fins les 23.59 hores
Un nou torneig d'handbol que pretén promocionar l'esport base, la convivència i la projecció esportiva de la Comunitat Valenciana
El saló de plens ha acollit la recepció als jóvens boxejadors i boxejadores després dels seus èxits en el Campionat d'Espanya Jove i Júnior celebrat a Palència