El 112 Comunitat Valenciana decreta alerta taronja per precipitacions intenses i tempestes
L'alerta comença demà, diumenge 28 de desembre, a les 7 hores i estarà activa fins les 23.59 hores

La Casa Penya ha presentat les novetats de la seua programació d'activitats per a esta primavera dins dels convenis entre l'Ajuntament de Sagunt i Acció Ecologista-Agró. A més de la programació, el regidor de Medi Ambient, Enric Ariño, i la representant d’Acció Ecologista-Agró, Sara Aunés, han destacat la inclusió de la marjal d’Almardà-Almenara en la llista del Conveni de Ramsar.
Ramsar és el més antic dels acords intergovernamentals moderns sobre el medi ambient. La missió d'esta convenció és la conservació i l'ús racional dels aiguamolls mitjançant accions locals i nacionals i gràcies a la cooperació internacional, com a contribució a l'assoliment d'un desenvolupament sostenible a tot el món.
D'altra banda, Aunés ha donat a conéixer la nova pàgina web de la Casa Penya (www.lacasapenya.com), on s'oferix tota la informació sobre la zona humida. “No només s'ofereix la informació de la Casa Penya com a element patrimonial, sinó també sobre qué són les zones humides en general, la seua importància, espècies a destacar, la marjal d'Almenara per a contextualitzar i també la finca de Penya i els seus valors”, explica Aunés.
La pàgina web és fixa i inclou un calendari amb les activitats del centre i tota la informació arreplegada per a fer l'exposició del mateix. També explica com visitar la marjal d’Almardà-Almenara, l'evolució del paisatge, els usos de la marjal i el patrimoni natural. Aunés ha destacat que és una ferramenta útil tant per al públic general com per a finalitats didàctiques.
L'alerta comença demà, diumenge 28 de desembre, a les 7 hores i estarà activa fins les 23.59 hores
Un nou torneig d'handbol que pretén promocionar l'esport base, la convivència i la projecció esportiva de la Comunitat Valenciana
El saló de plens ha acollit la recepció als jóvens boxejadors i boxejadores després dels seus èxits en el Campionat d'Espanya Jove i Júnior celebrat a Palència