Livia Guillén, subcampiona d'Espanya juvenil de triatló esprint, rep el reconeixement de l'Ajuntament de Sagunt
L'esportista local del Club Triatlón TriCanet va aconseguir este èxit en el Campionat d'Espanya de Triatló celebrat a la Corunya
Ahir a la vesprada, l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, visitava el barri Los Ríos de Port de Sagunt. Alcalde de Barri és una iniciativa impulsada pel departament de Participació Ciutadana i Alcaldia, en què l'alcalde té trobades en públic amb associacions ciutadanes i entitats, així com amb la ciutadania interessada desplaçant-se a cada barri per a conéixer millor els seus problemes i buscar solucions.
En esta ocasió, la trobada va tindre lloc al carrer Isla Córcega, on els veïns i les veïnes van poder exposar a l'alcalde de primera mà els problemes i les necessitats que presenta el seu barri. L'equip tècnic municipal de Participació Ciutadana també va estar en l'acte.
Moreno ha explicat que «intentem ser tot l'oberts que podem, intentem contestar per xarxes socials, en els Plens es pot participar i també es pot demanar cita en Alcaldia per a assistir allí directament, tant els dimecres com els dijous, però això és un pas que va més enllà. Volíem ser ací perquè és una queixa de la ciutadania, volia que l'alcalde estiga al barri i puga traslladar-li allí mateix els problemes».
La iniciativa seguirà amb els barris “Raval”, “Malva-rosa” i “La Marina”. La resta de les cites continuaran cada dimarts, fins al 25 de juny coincidint amb el curs escolar, si bé adaptant-se les dates i els horaris conforme vagen avançant les setmanes. D'esta manera s'aniran visitant tots els barris tant del nucli de Sagunt com del nucli de Port de Sagunt i Almardà.
L'esportista local del Club Triatlón TriCanet va aconseguir este èxit en el Campionat d'Espanya de Triatló celebrat a la Corunya
S'han adjudicat provisionalment els mòduls de grup i coordinació per al pròxim curs en 17 esports
Este esdeveniment esportiu, aquàtic i solidari es durà a terme el diumenge 13 de juliol