Sagunt es manifesta contra la violència de gènere
La ciutadania s'ha manifestat amb motiu del 25N, Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència cap a les Dones
Serà a les 20 hores en la plaça Major i el Calvari

L'associació Passió per Sagunt representarà demà, dissabte 22 de març, Passió en Viu, una obra de tragèdia sacra sobre la passió de Jesucrist. L'obra s'interpretarà en el centre històric de Sagunt, a partir de les 20 hores, en la plaça Major i el Calvari.
L'obra constarà de les següents escenes: entrada de les palmes, el mercat, el preu d'un esclau, el sant sopar, l'oració de l'hort, sanedrín, el judici de Pilat, recorregut del Calvari, crucifixió i mort, davallament i resurrecció.
L'obra és per a tots els públics, i s'emmarca dins de les activitats programades per Setmana Santa, així com en la programació del departament de Cultura.
Passió per Sagunt és una associació sense ànim de lucre, que intenta recuperar, protegir i difondre el patrimoni històrico-cultural de la ciutat de Sagunt mitjançant el teatre. Les produccions es basen en una forta labor d'investigació i documentació amb la finalitat d'aconseguir el màxim rigor històric possible i excel·lència, tractant de vincular emocionalment l'espectador amb els fets esdevinguts a la ciutat de Sagunt.
La ciutadania s'ha manifestat amb motiu del 25N, Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència cap a les Dones
La XII edició del Festival del Còmic de la Comunitat Valenciana commemora el 50 aniversari de l'arribada de la democràcia
L'Ajuntament ha organitzat 26 recorreguts guiats per la instal·lació per a desmuntar patrons sobre la violència sexual