El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
El Centre Cultural Mario Monreal projectarà el diumenge, 17 de gener, la pel·lícula Un italiano en Noruega. Serà a les 19 hores i forma part del cicle ‘Cinema Contemporani Europeu’, programat per la delegació de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt. El film és apte per a tots els públics i l'entrada serà gratuïta amb aforament limitat. Es tracta d'una comèdia dirigida per Gennaro Nunziante.
Un italiano en Noruega, pel·lícula italiana de 2016, narra les peripècies d'un funcionari d'una administració provincial amb quinze anys de servici, que es dedica a la rutinària però còmoda tasca d'expedir les llicències de caça i pesca. Viu feliç a casa dels seus pares, acaronat per la seua mare, i amb una núvia amb la qual no té intenció de casar-se, ni tindre fills. Però el seu món s'afona quan l'Estat decidix eliminar les províncies. Abans d'acceptar una indemnització i buscar un altre treball, el protagonista accepta diversos trasllats en regions remotes d'Itàlia i, finalment, fins i tot assumix traslladar-se a Noruega per a treballar com a guardià d'una estació científica italiana en el Pol Nord

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+