La XXII edició del Pacte Ciutadà contra la Violència de Gènere de Sagunt suma cinc noves adhesions
En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
Un drama històric, amb una duració de 150 minuts. L'entrada a la sessió és gratuïta
El departament de Cultura ha programat en el cicle de cinema de l'agenda cultural de tardor la pel·lícula Germinal (1993), del director Claude Berry. Una pel·lícula franco-belga de 1993 basada en la novel·la homònima de 1885, escrita per Émile Zola, que compta amb Miou-Miou, Renaud i Gérard Depardieu com a actors principals.
Germinal conta la història d'un jove sense treball que s'establix a Montsou, on es fa miner i descobrix un món d'hómens condemnats al sofriment pel capital. És així com es compromet amb la lluita socialista.
La projecció tindrà lloc este diumenge en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt a les 19 h. L'entrada a la sessió és gratuïta, i tindrà una duració de 150 minuts.

En total són 344 entitats les que s'han compromés a lluitar per l'erradicació de la violència contra les dones
El termini estarà obert fins al 18 de desembre i es poden presentar candidatures a les 10 categories que es premien
Horno La Victoria, Restaurante Valentín, Bar Jamón Jamón, Hotel Sagunto i Heladería El Paseo han sigut premiats en la III edició de ‘El somriure més bonic de Sagunt’