Sagunt es reunix amb la Direcció General d'Infraestructures Educatives per a abordar diversos temes
Entre ells, la construcció de dos nous centres de primària i secundària i la rehabilitació integral del CIPFP Eduardo Merello

L'Associació de Veïns de la Platja d’Almardà i la regiduria de Festes de l'Ajuntament de Sagunt han organitzat una setmana de festes amb activitats lúdiques i esportives.
Els diferents actes programats es realitzaran del 18 al 22 de juliol. Les festes començaran els dies 18 i 19 en el camp de futbol del Gato Montés, on tindrà lloc un campionat de futbito en el qual podran participar jòvens d'entre 13 i 18 anys. La inscripció es realitzarà a través del número 651007106.
Serà en el Terraet d’Almardà on tindran lloc la resta d'activitats. Mentre el dia 20 a les 10 h hi haurà castells inflables perquè els més xicotets puguen gaudir, el divendres 21 a les 22 h tindrà lloc la nit de fanalets. Com a tancament a la setmana de festes, el 22 de juliol s'organitzarà una actuació musical a les 22.30 h.
Entre ells, la construcció de dos nous centres de primària i secundària i la rehabilitació integral del CIPFP Eduardo Merello
La programació té la XXIV Gala de l'Esport de Sagunt com a plat fort i acte de tancament
L'eixida neutralitzada de la desena edició d'esta prova esportiva està programada per a les 11 hores en l'avinguda Mediterrani