L'acció ‘Rutes Saludables’ busca reduir l'aïllament de les persones majors a través de passejos col·lectius
Esta iniciativa impulsada per l'àrea de Serveis Socials començarà el 29 d'abril a Sagunt i el 30 d'abril al Port de Sagunt
La Policia Local de Sagunt recorda a les empreses amb flotes de camions amb pes màxim autoritzat superior a 6 tones que tenen prohibit circular pel nucli urbà del municipi sense autorització municipal. La policia ha detectat un gran increment de la circulació d'estos vehicles pel nucli urbà, degut entre altres causes a l'increment de l'activitat comercial en el municipi.
En una carta enviada per la Policia Local a les empreses responsables i signada pel Comissari Principal-Cap del cos assenyalen que estes accions agreugen el problema de circulació pel risc que comporten este tipus de vehicles pels carrers d'una població, així com per la deterioració del paviment que ocasionen.
La policia també recorda que, segons l'ordenança municipal de circulació, l'accés als polígons industrials per part de camions de massa màxima autoritzada superior a 6 tones ha de realitzar-se obligatòriament a través de les següents vies: A-7, A-23, V-23 o CV-309. Per tant, tenen prohibida la utilització de la resta de vies urbanes, a excepció de les vies o llocs expressament autoritzats mitjançant la senyalització adequada.
El Comissari Principal-Cap demana en la carta remesa a empreses i transportistes que donen les instruccions oportunes perquè estos camions deixen de circular per les vies urbanes de Sagunt i accedisquen als polígons per les vies establides en l'ordenança, a fi d'evitar possibles sancions per l'ús indegut de les vies públiques.
Esta iniciativa impulsada per l'àrea de Serveis Socials començarà el 29 d'abril a Sagunt i el 30 d'abril al Port de Sagunt
La ciutadania i les entitats esportives poden enviar les seues opinions o propostes a l'Ajuntament de Sagunt fins al 22 de maig
L'import total de les inversions que podran incloure's en este sistema ascendix a 4 milions d'euros