La Regidoria de Comerç i Mercats presenta la campanya ‘Grans vols, comerços sostenibles’
Mitjançant esta acció es busca orientar el creixement del comerç local de Sagunt cap a la sostenibilitat
El punt de trobada de la concentració i manifestació serà a les 18.30 hores a la porta de l'Ajuntament de Sagunt
La programació dels actes del 8M continua dilluns que ve, 7 de març, amb la projecció del documental Elvira de Hidalgo a càrrec de Vicky Calavia i el dimarts, 8 de març, amb la tradicional concentració i manifestació del Dia Internacional de la Dona.
Respecte al documental, la projecció serà a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt a les 18.30 hores i està organitzada per l'Associació Cultural Nautilus i la regidoria d'Igualtat de l'Ajuntament de Sagunt.
Quant a la concentració i manifestació, el punt de trobada serà a les 18.30 hores a la porta de l'Ajuntament de Sagunt i l'organitza la Coordinadora Feminista del Camp de Morvedre.
La programació completa dels actes del 8M es pot consultar a través del següent enllaç.

Mitjançant esta acció es busca orientar el creixement del comerç local de Sagunt cap a la sostenibilitat
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
La Regidoria de Turisme ha estat present en les quatre jornades d'este esdeveniment al qual van acudir més de 36.000 visitants