L'Ajuntament de Sagunt repartirà 2.000 Targetes Actives per a continuar fomentant el comerç local
Esta iniciativa de l'Ajuntament de Sagunt en col·laboració amb FACOSA dinamitza el teixit comercial i incentiva les compres de proximitat
Esta formació intensiva orientada a jóvens d'entre 18 i 30 anys té un cost de matriculació de 140 euros

Un any més, el departament de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt oferix un curs d'activitats de temps lliure infantil i juvenil. La matrícula per a esta formació intensiva, orientada a persones jóvens d'entre 18 i 30 anys residents en el municipi, té un preu de 140 euros i una duració de 310 hores (150 lectives i 160 pràctiques).
La preinscripció es pot sol·licitar des del 21 d'octubre fins al 30 de novembre de manera telemàtica a través de la següent plataforma: https://aytosagunto.apuntate.online/pio/. Pel que respecta al termini per a la matrícula, cal destacar que s'obrirà el 4 de desembre i tancarà el 8 del mateix mes.
El curs s'impartirà els dissabtes a la Casa Lila, així com els dies de període vacacional escolar en el Centre Cívic Antic Sanatori i l'horari serà de 10 a 14 hores i de 16 a 20 hores. Concretament, el curs es desenvoluparà el 21, 23, 26, 27, 28 i 30 de desembre; el 2, 3, 4, 11, 18 i 26 de gener; l'1, 8, 15, i 22 de febrer; i l'1 i 8 de març.
L'Escola d'Animació Morvedre, dependent de la regidoria de Joventut i Infància i homologada per l'IVAJ (Institut Valencià de la Joventut), capacita per a organitzar, dinamitzar i avaluar activitats de temps lliure educatiu dirigides a la infància i la joventut en el marc de la programació general d'una organització. També aprofundix en les tècniques específiques d'animació grupal, incidix explícitament en l'educació en valors, així com en les mesures bàsiques de seguretat i prevenció de riscos.
Esta iniciativa de l'Ajuntament de Sagunt en col·laboració amb FACOSA dinamitza el teixit comercial i incentiva les compres de proximitat
L'esdeveniment es desenvoluparà durant la vesprada del dimecres 15 d'abril en el Centre Cívic Antic Sanatori
El turisme nacional representa entre el 70 i el 80 % de visitants, i en el marc internacional les principals procedències són el Regne Unit, França, Alemanya i Països Baixos