La regulació de l'aparcament en la zona blava torna a estar totalment operativa a partir del dilluns 8 de març

Des del 25 de gener estava suspesa la regulació de l'aparcament a les vesprades
Imagen 1
Dilluns que ve, 8 de març, tornarà a estar operativa a les vesprades la regulació de l'aparcament en les zones blaves en el municipi, amb la qual cosa serà necessari pagar el tiquet corresponent per a poder estacionar els vehicles en estes zones regulades per l'Ordenança de Regulació d'Aparcament (O.R.A.) i en els horaris habituals.

 

La relaxació de les mesures restrictives per la millora en la situació de pandèmia permet als comerços tornar a obrir fins a les 20 hores i per este motiu s'ha considerat convenient tornar a activar la regulació en les zones blaves per a permetre una major rotació en l'estacionament.

 

Així doncs, els horaris en els quals és necessari pagar el tiquet torna a ser de dilluns a divendres de 9 h a 14 h i de 17 h a 20 h i els dissabtes de 9 h a 13 h.

 

Com es recordarà, la regulació en l'horari de vesprades se suspengué des del 25 de gener per la reducció de l'horari comercial fins a les 18 hores.​