La tragèdia ‘Malvivir’, basada en novel·les de múrries del Segle d'Or, arriba este divendres a la Casa Municipal de Cultura

Es tracta d'una obra de teatre apta per a tots els públics, amb una duració de 90 minuts. Les entrades tenen un preu de 9 euros

 

Dins de la programació de teatre de l'agenda cultural de primavera, programada pel departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt, es troba esta tragèdia titulada Malvivir.

L'obra està protagonitzada per Aitana Sánchez-Gijón, María Poveda i Bruno Tambascop

Malvivir conta en primera persona la vida secreta de la múrria Elena de Paz, dona lliure, rebel, lladre, enginyosa, mentidera i fugitiva que desafia totes les convencions de la seua època i paga el preu de la seua llibertat. Esta obra és el viatge a la cara fosca del Segle d'Or; un recorregut per les diferents capes socials, escenaris i personatges d'una època turbulenta i fascinant.

Malvivir és també la història de l'amor estripat i salvatge entre Elena i Montúfar; dos murris miserables en una Espanya d'esplendor i fam, de somni i engany, de fe i bruixeria, d'il·lusió i mort.

La companyia Ay Teatro presenta una visió tragicòmica del segle XVII, una reflexió sobre la llibertat i la supervivència i un rescat de la literatura picaresca femenina del Barroc.

L'obra de teatre s'interpretarà a la Casa Municipal de Cultural del Port de Sagunt, este divendres, 29 d'abril, a les 20.30 h. Té una duració aproximada de 90 minuts i a més és apta per a tots els públics. Les entrades, que tenen un preu de 9 euros, es poden adquirir en servientradas.com.