Ix a licitació la instal·lació i el manteniment de 24 desfibril·ladors en espais municipals
La licitació també inclou el manteniment dels 17 DESA que són propietat de l'Ajuntament i que ja estan situats en diversos edificis
Es tracta d'una obra de teatre apta per a tots els públics, amb una duració de 90 minuts. Les entrades tenen un preu de 9 euros
Dins de la programació de teatre de l'agenda cultural de primavera, programada pel departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt, es troba esta tragèdia titulada Malvivir.
L'obra està protagonitzada per Aitana Sánchez-Gijón, María Poveda i Bruno Tambascop
Malvivir conta en primera persona la vida secreta de la múrria Elena de Paz, dona lliure, rebel, lladre, enginyosa, mentidera i fugitiva que desafia totes les convencions de la seua època i paga el preu de la seua llibertat. Esta obra és el viatge a la cara fosca del Segle d'Or; un recorregut per les diferents capes socials, escenaris i personatges d'una època turbulenta i fascinant.
Malvivir és també la història de l'amor estripat i salvatge entre Elena i Montúfar; dos murris miserables en una Espanya d'esplendor i fam, de somni i engany, de fe i bruixeria, d'il·lusió i mort.
La companyia Ay Teatro presenta una visió tragicòmica del segle XVII, una reflexió sobre la llibertat i la supervivència i un rescat de la literatura picaresca femenina del Barroc.
L'obra de teatre s'interpretarà a la Casa Municipal de Cultural del Port de Sagunt, este divendres, 29 d'abril, a les 20.30 h. Té una duració aproximada de 90 minuts i a més és apta per a tots els públics. Les entrades, que tenen un preu de 9 euros, es poden adquirir en servientradas.com.

La licitació també inclou el manteniment dels 17 DESA que són propietat de l'Ajuntament i que ja estan situats en diversos edificis
La manifestació del Dia Internacional per l'Eliminació de la Violència cap a les Dones serà el 25 de novembre
L'actuació es desenvoluparà en dos fases entre 2026 i 2027 i inclourà la renovació de les infraestructures hidràuliques i la reurbanització dels tres carrers mitjançant el model de plataforma única