La Regidoria de Comerç i Mercats presenta la campanya ‘Grans vols, comerços sostenibles’
Mitjançant esta acció es busca orientar el creixement del comerç local de Sagunt cap a la sostenibilitat
La pel·lícula d'animació es projectarà este 23 de gener a les 19.00 hores i l'entrada serà gratuïta
Este diumenge, 23 de gener, a les 19.00 hores el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt (carrer Roma, 9) albergarà la projecció de la pel·lícula d'animació japonesa La tumba de las luciérnagas, un film de la famosa productora Studio Ghibli dirigit per Isao Takahata.
La tumba de las luciérnagas està basada en la novel·la homònima d’Akiyuki Nosaka, publicada en 1967, i que conté tints autobiogràfics del mateix autor. Este drama de 93 minuts de metratge s'ambienta al Japó de la Segona Guerra Mundial (1939-1945), on Seita i Setsuko són fills d'un oficial de la marina japonesa que viuen a Kobe. Un dia, durant un bombardeig, no aconseguixen arribar a temps al búnquer on la seua mare els espera. Quan després la busquen, la troben malferida a l'escola, que ha sigut convertida en un hospital d'urgència.
A pesar que es tracta d'una pel·lícula d'animació, s'advertix que no està recomanada per a menors de 12 anys, ja que es dirigix a un públic més madur. L'entrada per al visionat de la projecció serà gratuïta.
La projecció d'este film forma part de la programació organitzada per la Regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt i s'emmarca dins del Cicle de Cinema d'Animació del mateix departament.
Durant l'exhibició del metratge es contemplaran per part de l'organització totes les mesures de seguretat estipulades per les autoritats sanitàries i estes mateixes precaucions seran d'obligatori compliment per al públic assistent.

Mitjançant esta acció es busca orientar el creixement del comerç local de Sagunt cap a la sostenibilitat
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
La Regidoria de Turisme ha estat present en les quatre jornades d'este esdeveniment al qual van acudir més de 36.000 visitants