El fons gràfic de León San Bernardo Soler ja està a la disposició de la ciutadania en format digital
Els seus descendents van donar a l'Ajuntament els documents gràfics pertanyents a l'arxiu del fotògraf per a la seua conservació i difusió
El concert dedicat a la patrona de la música tindrà lloc en el Teatre de Begoña, i l'entrada serà gratuïta i lliure fins a completar l'aforament
La Unión Musical Porteña oferix el tradicional concert de Santa Cecília, patrona de la música, este dissabte, 19 de novembre, en el Teatre de Begoña del Port de Sagunt a les 19.30 h. L'entrada al concert és gratuïta i lliure fins a completar l'aforament de la sala.
Per a l'ocasió, el programa estarà interpretat per les diferents agrupacions que componen la UMP: el cor infantil, la coral, el cor infantil i coral conjuntament, la banda juvenil i la banda simfònica.
En primer lloc, actuarà el cor infantil, que interpretarà The kicking Kangaroo, de Carlota Ferrari i Dona Nobis Pacem, d'un autor anònim. Seguidament la coral interpretarà Down by the Riverside, de Negret Spirituals, i Yesterday, de The Beatles. Per a finalitzar amb la part coral les dos agrupacions, el cor infantil i la coral, interpretaran conjuntament Veo en Ti la Luz, d'Alan Menken. La direcció de les dos agrupacions la porta Leana Ramírez.
El concert continuarà amb la banda juvenil de la UMP, dirigida per Raúl Domenech, amb les obres African Noel, amb arranjaments de Johnie Vinson, Ghost Host, de John Bow, Uskudar, de Robert W. Smith, Beliver d’Imagine Dragons, Sway, amb arranjaments de Johnie Vinson, i Indiana Jones, de John Williams.
Finalment la banda simfònica interpretarà el pasdoble Ateneo Musical, de Mariano Puig, Katiuska, de Pablo Sorozábal, i The Witch and the Saint, d’Steven Reineke. El director d'esta agrupació és Jorge Vivas.
Els seus descendents van donar a l'Ajuntament els documents gràfics pertanyents a l'arxiu del fotògraf per a la seua conservació i difusió
Esta intervenció, a la qual es destinen més de 5.426 euros en esta fase, és una de les idees sorgides dels Pressupostos Participatius de 2024
Es destinen quasi 68 milions d'euros (IVA inclòs) al dragatge d'arena per a la seua reposició, la restauració de dunes, millores d'accés i la construcció d'espigons