La Regidoria d'Igualtat i la Policia Local formen les Forces i Cossos de Seguretat en matèria de violència de gènere
Agents de Policia Local, Policia Nacional i Guàrdia Civil assistiran a un curs que es desenvolupa del 9 al 12 de juny
Este dissabte, 18 de desembre, la Banda Simfònica, la Coral i la Coral Infantil de la UMP interpretaran un programa amb peces nadalenques mesclat amb algunes més actuals
La Unión Musical Porteña celebra el seu tradicional concert de nadal este dissabte, 18 de desembre, en el Teatre de Begoña del Port de Sagunt a les 19.30 hores. Les agrupacions encarregades del concert són la Banda Simfònica, dirigida per Jorge Vivas; la Coral, dirigida per Leana Ramírez; i la Coral Infantil, dirigida per Toni Matíes.
El repertori que interpretaran mescla peces tradicionals de nadal així com peces més actuals: All I want for Christmas is you, de Mariah Carey; Trombones bravos, de Edmund Loffer; Nadal, una obra popular menorquina amb arranjaments de Baltasar Bibiloni; Noche de Paz y Silent Night, de Franz Xavier Gruver; Mononoke Hime de Joe Hisaishi, amb arranjaments de Jorge Vivas; Fantasy on a japanese folk song, de Samuel R. Hazo; The second waltz, de Dimitri Shostakovitch, amb arranjaments d’André Waignein; Blanca Navidad, d’Irving Beru; Adeste Fideles, de John Francis Wade; Sueños de Sal, d’Óscar Navarro; i El Brindis, de Ferrer Ferran.
L'entrada al concert és gratuïta i a més, es tracta d'un espectacle apte per a tots els públics.
Agents de Policia Local, Policia Nacional i Guàrdia Civil assistiran a un curs que es desenvolupa del 9 al 12 de juny
Així mateix, es reduirà en la mesura que siga possible la subcontractació amb empreses privades
A més, en el Ple ordinari de juny es va acordar que les Comunitats Autònomes aporten un 25 % extra per a cofinançar esta política