Ix a licitació la realització de dos escultures que evoquen la formació professional de l'antiga fàbrica siderúrgica
Es tracta d'un grup escultòric format per un mestre i un aprenent i l'antic edifici de la Escuela de Aprendices


Les obres del CEIP Villar Palasí ja tenen data d'inici. Este matí s'han reunit tècnics de la Conselleria i de l'empresa adjudicatària per a procedir a la revisió del replantejament de l'obra i la signatura de documents.
L'acta d'adjudicació d'obra i la direcció d'obra es va signar la segona quinzena del mes de desembre. El projecte inclou la construcció de nou aules d'infantil i un gimnàs. L'empresa que es farà càrrec de les obres és OBRASCON-HUARTE-LAIN (OHL), amb un pressupost de licitació de 2.551.185,16 euros més IVA.
El regidor d'Educació, José Manuel Tarazona, creu que açò “per a Sagunt és una notícia molt positiva, després de deu anys de barracons”. El regidor, a més, assegura que tant “el col·legi com l'AMPA han estat informats de tot el procediment i els tràmits”.
Es tracta d'un grup escultòric format per un mestre i un aprenent i l'antic edifici de la Escuela de Aprendices
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'Ajuntament invertix 55.165 euros (IVA inclòs) a través de la SAG per a renovar i ampliar el número d'estos elements decoratius verds