L'Ajuntament de Sagunt invertix 325.000 euros en la millora dels centres educatius
En total, s'han executat més de 40 intervencions en 13 instal·lacions escolars, mancant una inversió addicional de 94.000 euros entre setembre i desembre
La delegació de Manteniment de l'Ajuntament de Sagunt procedix de nou a la reparació d'un parc de jocs infantil. Es tracta del parc habilitat per a xiquets amb algun tipus de discapacitat, situat en el Nord del Palancia, a l’esquena del poliesportiu René Marigil qe ha sofrit actes vandàlics.
El regidor de Manteniment, Pepe Gil, assegura que “una altra vegada, per segona vegada ja, s'ha destrossat un parc infantil. Lo més trist del cas no és que siguen uns jocs normals, és que especialment eren uns jocs adaptats perquè els xiquets que tinguen algun tipus de discapacitat puguen gaudir com la resta de xiquets”.
“No és solament un tema de diners”, assenyala Gil, sinó “un tema de fer mal, perquè no té ningun trellat”. El regidor demana responsabilitat a tots, “tant als pares que cuiden als xiquets i sense voler a vegades trenquen coses, que és normal que de l'ús es desbaraten, com a la resta de gent que si veuen que alguna cosa està mal feta que ho comuniquen a la Policia, perquè la gent que desbarata estos equipaments municipals se'ls pille i se'ls prenga en consideració per a fer-los recapacitar almenys del mal que fan”.
Les reparacions en les destrosses del parc estan duent-se a terme en estos moments i segons informen des de Manteniment, els xiquets estaran uns dies sense poder gaudir d’este joc.
En total, s'han executat més de 40 intervencions en 13 instal·lacions escolars, mancant una inversió addicional de 94.000 euros entre setembre i desembre
L'Ajuntament de Sagunt també ha licitat este contracte, que se suma a la inversió en la plaça Vicente Aleixandre del mateix barri
El billarista d'elit va aconseguir el primer lloc en les modalitats Pool bola 9 i Pool bola 10, així com el segon lloc en Pool bola 8