Mercats inicia el procediment de trasllats i ampliacions de llocs de venda vacants en els mercats exteriors

El regidor Sergio Moreno assenyala que “poden presentar-se tots els actuals titulars d'autoritzacions de venda no sedentària que complisquen amb els requisits establits”

La regidoria de Mercats ha iniciat el procediment de trasllats i ampliacions dels 514 llocs de venda que actualment estan vacants en els mercats exteriors fixos de venda no sedentària que se celebren en el municipi de Sagunt els dimecres, dijous i dissabtes, amb la finalitat que els actuals titulars d'autoritzacions municipals puguen ampliar les dimensions dels seus llocs de venda (fins a huit metres) o traslladar-se a altres ubicacions abans que es realitze el procediment d'adjudicacions de vacants.

 

El regidor de Comerç i Mercats, Sergio Moreno, assenyala que és “un procediment clar, senzill, transparent i sotmès a concurrència competitiva. Per tant, poden presentar-se tots els actuals titulars d'autoritzacions de venda no sedentària que complisquen amb els requisits establits. L'Equip de Govern novament vol donar facilitats als venedors que treballen actualment en els mercats exteriors que se celebren en el municipi de Sagunt perquè puguen exercir la seua activitat en les millors condicions, ja que el nostre objectiu és garantir-los els mitjans de la millor forma possible perquè açò es produïsca”.


Per formar part del procediment d'ampliacions i trasllats de llocs de venda no sedentària han de complir-se dos requisits. Primer, estar en possessió d'autorització en vigor per a l'exercici de la venda no sedentària en el mercat exterior fix on es pretén ampliar o traslladar el lloc de venda. I segon, estar al corrent de les obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Sagunt. Les vacants es produixen quan els adjudicataris no actualitzen les seues autoritzacions o renuncien als seus llocs de venda (baixes).

Les persones interessades tindran de termini fins al 28 de febrer (inclusivament) per presentar la seua sol·licitud des de la publicació de les corresponents bases en el Tauler d'anuncis dels següents edificis: oficines PROP, edifici Camí Reial, Ajuntament de Sagunt, Tinència d'Alcaldia, mercats municipals interiors (plaça Cronista Chabret i Plaça del Sol); així com en la seu electrònica de l'Ajuntament de Sagunt (www.aytosagunto.es) i en el portal del comerciant (www.portaldelcomerciante.com).

Les instàncies es poden presentar en el Registre General de l'Ajuntament o en els llocs establits en l'artícle 16 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i hauran de formular-se en instància segons model oficial, en la qual s'indicaran les dades personals d'identificació i l'opció triada, així com la documentació exigida (certificat de trobar-se al corrent de les obligacions tributàries locals amb l'Ajuntament de Sagunt, expedit pel servei municipal de recaptació). En el cas que es presenten fotocòpies, estes hauran d'estar degudament compulsades o acompanyar-se dels originals per al seu coteig.