Esta vesprada s'inaugura la VIII edició del festival Fem(me) Dansa de l'àrea d'Igualtat de Sagunt
Començarà a les 20 hores a la plaça de la Concòrdia, emplaçament en el qual es desenvoluparan tots els espectacles
La ‘X Mostra de gènere negre a Sagunt Novembre Negre’ arriba a la recta final. El festival organitzat per la regidoria de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt i l’Associació Cultural Philip & Sam celebrarà diumenge que ve 24 de novembre, a les 18.00 hores, la Gala de Lliurament de Premis en el Casal Jove del Port de Sagunt.
Novembre Negre oferix quatre categories de concursos, dividides en microrelats o curtmetratges i són: Festival Internacional de Curtmetratges NN’19, Concurs Local de Curtmetratges NN’19, Concurs d'Escriptura Ràpida NN’19 i Concurs de Microrelats dels IES NN’19. Prèviament a l'inici de la gala, es projectaran els curtmetratges negres més valorats pel jurat per a poder optar al Premi del Públic, votats pels presents en eixe mateix moment.
Malgrat celebrar la Gala de Lliurament de Premis, en tractar-se d'un festival amb una extensa programació, algunes de les activitats programades continuaran durant el mes de novembre i desembre, tals com exposicions o pel·lícules. Per a consultar tota la programació del Festival feu clic ací.
Ja han passat deu anys des que l'Ajuntament de Sagunt posara en marxa este festival de gènere negre, pioner a la Comunitat Valenciana i fa tres anys es va decidir girar de manera definitiva els continguts al camp audiovisual, bàsicament al cinema, proposant un resum de les millors pel·lícules de la temporada. El cinema negre és la punta de llança del Novembre Negre, però com ja és habitual en la mostra, s'oferixen activitats per a tots els gustos, amb teatre, exposicions, música o gastronomia en un conjunt d'interessants propostes al voltant del gènere negre.
Començarà a les 20 hores a la plaça de la Concòrdia, emplaçament en el qual es desenvoluparan tots els espectacles
En l'últim curs s'han organitzat 42 excursions en les quals han participat 2.163 estudiants de cinqué i sisé de primària
L'Off Romà torna a ser l'aposta del festival per acostar les arts escèniques a l'espai públic i a tots els públics mentre el pantalà s'incorpora com a nou escenari