Obert el termini per a presentar candidatures als premis de la XXIV Gala de l'Esport de Sagunt
El termini estarà obert fins al 18 de desembre i es poden presentar candidatures a les 10 categories que es premien
Les renovacions per al primer període d'adults i menors seran en línia del 26 de setembre al 2 d'octubre, mentre que les de majors de 60 anys es faran presencialment en les piscines municipals del 27 al 30 de setembre

El Departament d'Activitat Física, Salut i Esport de l'Ajuntament de Sagunt ha obert el termini de matriculació a les activitats en el mitjà aquàtic (AMA) per a la present temporada 2022/2023, que es desenvoluparan en les piscines municipals i els cursos de les quals estan dirigits a tota la població.
En el cas de menors i adults, les renovacions per al primer període es formalitzaran en línia entre el 26 de setembre i el 2 d'octubre a través de la plataforma habilitada pel departament i que li serà comunicada als usuaris i a les usuàries com habitualment. D'altra banda, les persones majors de 60 anys renovaran presencialment en les piscines municipals del 26 al 30 de setembre en horari de 10.30 a 14.00 hores. Per a qualsevol dubte les persones interessades poden telefonar a la centraleta de l'Ajuntament 962 65 58 58 i preguntar pel departament d'Esports.
Per a noves altes, caldrà acudir a les piscines municipals, on podran trobar tota la informació sobre l'oferta de cursos i els passos a donar per a inscriure's, fer una prova de nivell i aportar les seues dades personals, de manera que quedaran en llista d'espera. Així, a partir del dia 3 d'octubre, i en funció de les places que queden disponibles, es contactarà des del departament amb estes persones i se'ls comunicarà la seua admissió i el mètode per a formalitzar la inscripció.
El termini estarà obert fins al 18 de desembre i es poden presentar candidatures a les 10 categories que es premien
Horno La Victoria, Restaurante Valentín, Bar Jamón Jamón, Hotel Sagunto i Heladería El Paseo han sigut premiats en la III edició de ‘El somriure més bonic de Sagunt’
Mitjançant esta acció es busca orientar el creixement del comerç local de Sagunt cap a la sostenibilitat