Comença una campanya per a informar sobre els gossos potencialment perillosos a Sagunt
La Policia Local organitza esta acció per a conscienciar sobre les obligacions de les persones que tenen este tipus de mascotes

Sagunt agafa el testimoni de la Capitalitat Cultural Valenciana a Gandia. En la nit del passat dissabte 14 d'abril va tindre lloc l'acte de clausura a un any d'activitats al qual van assistir l'alcalde de Sagunt, Quico Fernández; el regidor de Cultura, José Manuel Tarazona; el conseller de Cultura, Vicent Marzà; l'alcaldessa de Gandia, Diana Morant; i l'alcaldessa de Potries, Assumpta Domínguez.
Este acte va servir per a acomiadar el títol que va ostentar Gandia durant un any i cedir el testimoni als municipis de Sagunt i Potries, que ostentaran durant 2018 el títol de Capital Cultural Valenciana i que ja tenen un extens programa cultural definit per a enguany.

La Policia Local organitza esta acció per a conscienciar sobre les obligacions de les persones que tenen este tipus de mascotes
A més d'estudiants del CEIP Mediterrani i del CEE Albanta, a esta excursió s'ha sumat alumnat d'Erasmus
L'àrea de Promoció Econòmica organitza breus formacions gratuïtes per a millorar les competències laborals ciutadanes