Obert el període d'inscripció a les activitats esportives extraescolars del programa d'Esport en Edat Escolar fins al 14 de setembre
S'han adjudicat provisionalment els mòduls de grup i coordinació per al pròxim curs en 17 esports
El País Basc és un dels principals emissors de turistes per al municipi
El departament de Turisme participa en el Fira Expovacaciones, que se celebra al Bilbao Exhibition Centre de Barakaldo, del 10 al 12 de maig, per a promocionar tota l'oferta turística de la ciutat en el mercat basc.
La regidora de Turisme, Natalia Antonino, ha afirmat sobre esta fira: «Expovaciones és un aparador anual per a la nostra ciutat, a més de comptar amb un vincle estret històricament. Enguany les persones que visiten el nostre estand podran trobar un ventall d'experiències vinculades amb el nostre patrimoni cultural, industrial i gastronòmic i les nostres platges, oferirem també les nostres gimcanes digitals, festivals d'art urbà i degustació de productes típics de la nostra comunitat».
El País Basc és i ha sigut tradicionalment un dels principals mercats emissors de turistes per a Sagunt, en part pels orígens del nucli del Port de Sagunt.
Enguany, la fira té el lema: No imagines. Vive, que reforça els dos grans conceptes que s'engloben en la cita: Experimenta i Assaborix, accions que conjumina una destinació com Sagunt.
S'han adjudicat provisionalment els mòduls de grup i coordinació per al pròxim curs en 17 esports
Este esdeveniment esportiu, aquàtic i solidari es durà a terme el diumenge 13 de juliol
S'han posat en comú els operatius per a coordinar els diferents cossos de seguretat i les àrees municipals implicades