El Consistori de Sagunt reconeix a José Julián i Julián Moreno, campions d'Espanya de Recorreguts de Caça
Tots dos esportistes locals són pare i fill i també han aconseguit el primer lloc en la categoria per equips
El departament d'Universitat, Ciència i Innovació posa en marxa un curs per a impulsar l'emprenedoria entre la ciutadania
L'Ajuntament de Sagunt, a través del departament d'Universitat, Ciència i Innovació, començarà la setmana que ve el curs d'emprenedoria ‘Aprende a emprender. Una aproximación al emprendimiento innovador y sostenible’. El curs s'iniciarà el pròxim 4 de juny i es realitzarà en cinc sessions de 10 a 14 hores al Centre Cívic del Port de Sagunt.
Per al regidor d'Universitat, Ciència i Innovació, Toni Iborra: «Esta formació és una bona oportunitat per a prendre el pols a l'esperit emprenedor de la ciutat. Sabem que els xicotets emprenedors doten de serveis a la ciutat i omplin de vida els nostres carrers. Per això és important continuar donant-los suport i donar-los eines perquè puguen fer realitat les seues idees d'empresa».
El curs es prolongarà durant els dies 7, 10, 11 i 14 de juny amb sessions teòriques i pràctiques en les quals s'abordaran qüestions transversals com l'anàlisi de la idea de negoci, les formes jurídiques, les obligacions comptables i fiscals o els tràmits necessaris per a posar en marxa una activitat.
A més, esta formació inclou aspectes concrets com la innovació en el nou enfocament emprenedor, la perspectiva de gènere en l'emprenedoria i la sostenibilitat.
En este sentit, Toni Iborra ha volgut destacar: «Com a Ajuntament és molt important que impulsem la cultura de l'emprenedoria innovadora i puguem transmetre la necessitat d'alinear-lo amb bones pràctiques mediambientals i socials».
La formació es completarà amb pràctiques diàries que aniran, pas a pas, recollint els principals punts del pla d'empresa, eina bàsica per a detectar la viabilitat tècnica i econòmica de qualsevol projecte empresarial.
El curs és gratuït i obert a tota la ciutadania. Per a inscriure's és necessari emplenar el següent qüestionari de participació: https://forms.gle/sFBLLywkqZYWCfGeA.
Complementant esta acció, el departament d'Universitat, Ciència i Innovació, situat en l'edifici de La Gerència (av. 9 d'Octubre, 7), atén diàriament persones emprenedores i les acompanya en el procés d'emprenedoria, informant-les tant sobre els passos a seguir com de les possibles ajudes existents per a crear noves empreses. Si desitgen contactar amb el departament, poden fer-ho a través del seu correu (promocioeconomica@aytosagunto.es), el telèfon 962655886 o les xarxes socials del mateix departament.
Tots dos esportistes locals són pare i fill i també han aconseguit el primer lloc en la categoria per equips
El jove guitarrista alacantí és un dels grans noms de la renovació flamenca actual
Les persones interessades podran presentar les seues propostes fins al 31 d'octubre per a la XIII edició d'esta iniciativa cinematogràfica